You will never walk alone - Im always by your side!


I will love you t´il the day I die!


God kväll!

Idag har vi spenderat dagen på Väderkvarnsbacken... Jag mini jossan och bella... ia och leona kom upp en snabbis med... Mycket prat o solning... fint de! o bränd är jag med på axlarna... men i morgon ska det solas ännu mera =) ...

Sedan åkte vi in till Motala, tog en glass nere i Borenshult... Godaste mjukglassen finns där kan jag lova!  =) det var jag jossan, bella mini casper o ulrick... tittade lite på slussarna och så med!
De andra åkte hem och jag och jossan åkte hem till Pappa och Marie... Sofie, Martin och Dennis var där och hälsade på oxå... blev kubbspel och fika... trevligt så alldeles... tjejerna vann faktskt första omgången  så duktiga så =)

O nu är vi hemma, ska strax hoppa in i duschen och sen blir det att sitta här en stund till och säkert en film efter det!
Älskligen kom inte hem idag tyvärr, han kommer i morgon istället, de gör inte så mkt för han ska ju va hemma så länge sen ändå!

Jobba lite i morgon kväll med då, synd för då missar jag nostalgin... men men, kommer ju flera gånger...

Nu blire duschen som sagt...

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0