Helgen...

Den här helgen har gått väldigt fort... men har haft mycket att göra o sen åker ju älsklingen den här veckan så de är väl inte konstigt att de gått fort...

I fredags blev de bio med älskligen, ia och mathias... män som hatar kvinnor blev de... riktigt bra film! sen skulle vi ut o äta på resturang var tanken, men de blev MC Donalds istället hehe, men de var mysigt de med... blir ett resturang besök någon annan gång, på något finare ställe har vi bestämt =D
Sen åkte vi till skänninge o hämta jossan o maya... maya skulle sova över här, sen åkte vi hem o  tog de lugnt... flickorna tittade på film o älsklingen o jag satt vid datorn o kollade lite...

Lördagen började med att vi åkte till busfabriken... jossan hade två kompisar med sig, så vi släppte av dom där o åkte till ikano  o tittade lite... hittade en del men köpte inget... Då iaf =) ... åkte o hämtade flickorna, o åkte till mc igen... jävla flöt helg hehe men de är fint de me ibland... sen åkte vi hem, jossan o jag åkte däremot till linköping igen... inhandlade en platt tv och ett nytt surround system... =) när vi kom hem hade ia mathias o leona kommit hit... pojkarna sysslade me att koppla in tv o ljud... gick bra, fast ljudet när man ser på dvd funkar inte som de ska... så behöver hjälp me de där... låter väldigt dåligt, tv o surround system låter skit bra iaf :D VI andra gick till konsum o köpte mat.... skulle bli tacos... gött är de... sen blev de lite dricka o mest mys...

Igår var de en väldigt lugn dag... satt i soffan o tittade på tv... sen var de dags att åka o bugga, trötta som fan var vi... men gick bra ändå... det är sååå roligt att bugga faktiskt =) ... o nu börjar man lära sig mer o mer oxå, o då är de ännu roligare... nya turer hela tiden, så snart är vi proffs hehe... sen hem igen, då kom pappa o fikade... som vanligt =) de är tradition på söndagar o de får man inte bryta! sen blev de beck... somnade iofs från filmen som vanligt... att jag aldrig kan hålla mig vaken... men blev ju sent på söndag kvällen så inte så konstigt kanske...

Idag kommer mamma hit o ska hjälpa mig att sy upp mina gardiner, snäll som hon är :D ... så ska snart åka o hämta henne i stenby... måste åka o slänga gamla tv:n o lite me,men ja tror inte ja orkar bära den själv, får se om mamma kan hjälpa mig...

nej nu ska jag fortsätta med städningen...

älskar dig dhaniel över allt annat! du är mitt allt... o jag kommer sakna dig något fruktansvärt när du åker o jobbar... fem veckor är lång tid hemma... men får hoppas bilen är klar, så ia o jag kan göra kolmården osäkert i helgen hehe...

Puss och Killekill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0