My life would suck without you

Jaha då var det måndag igen då... tänk om även veckorna när älsklingen jobbar borta skulle gå lika fort som de gör när han är hemma... usch de är inget kul längre... tänk om jag bara kunde hitta ett ordentligt jobb så vi kunde va hemma hela familjen jämt... så mkt bättre det skulle vara då! visst vi förlorar en del om han slutar på stenteknik, men va fan... hellre att va hemma jämt me honom än att de ska gå dagar när vi inte träffas ens, o bara saknar varandra jätte mycket, så kul är de faktiskt inte... Tur att jag har lilltjejen hos mig tills på onsdag iaf så går inte tiden så sakta, då är de ju läxor som ska göras, hon ska till skolan, leka med kompisar osv... Men blir väl att åka dit i helgen om bilen är färdig men de är väl ingen risk kanske... annars kanske de går att lösa på annat sätt... men någon kryssning kunde jag inte åka med på eftersom platserna var slut o ekonomin är den sämsta för den arbetslösa som jag :(

Var i Jönköping igår o köpte kabelhärva, databox och tändkablar till motorn vi köpte häromdagen... de är en nyare motor så var tvungen att ha dom sakerna... är ju skit bra att motorn är större, då går de lite bättre med =) o förhoppningsvis håller den bättre med, så nu är de bara hålla tummarna för att Jonas fixar bilen så fort som möjligt... gick väl inte börja idag tyvärr för de fanns annat att göra, men i morgon kanske de påbörjas, han hade iaf sagt till älsklingen att de var ett smidigt jobb, så de är ju bra :D

Jag är så trött på att bara gå hemma om dagarna... visst blir väl bättre sen när bilen fungerar för då lär jag inte vara mkt här... då är de motala med mina flickor som gäller!!! är så tråkigt att inte kunna umgås med dom som förr... tänk när jag bodde i charlottenborg o jenny bodde i huset framför mig, eller bakom eller vad de blir =) så jävla underbart var det iaf... gick på bona ihop, cyklade till skolan varje dag... satt på balkongen rökte o drack cola... o bara hade de allmänt jävla bra tillsammans!!! Fan så jag saknar dom tiderna!

Jossan kommer hem om en timma med, vet inte vad vi ska hitta på då riktigt, men något ska vi väl kanske kunna göra... ska se om jag får låna lillebrors bil så kan vi kanske åka o hälsa på jennifer... jenny med om hon inte har något för sig... Ingen baby sång idag iaf vad jag vet hehe =)

O vad trött jag är på TJURIGA människor... herregud för en sån liten grej liksom... men jag orkar inte engagera mig... de är inte bara jag som ska höra av mig jämt... känns som om vänskapen kommer vara över ganska snart tyvärr... men men... jag ska nog klara mig, sånna människor ska man väl klara sig utan känns det som...

Har fått jennifers rullgardin med, tack gumman!!! så den har jag faktiskt fått upp helt själv... borrat o grejat, kul är de =) sen självklart städat lite som vanligt... o nu vädrar jag med, gött äre... tänk om våren fick komma nu, så underbart de vore =D ... I morse gick anna och jag tycklingerundan me, duktiga vi är tycker jag... redan halv sju var vi ute... o sen solning på de med, sen hem för att göra jossan iordning o få henne till skolan!

Nehe nu ska jag försöka hitta på något... kanske söka lite jobb... som inte finns att söka... men men! något kanske kommit in på ams hemsida... kolla kan man ju alltid göra...

fan vilket ovettigt inlägg de blev... men jag är lite uttråkad o har inte skrivit på ett tag så de blev lite som de blev...

Puss på min Dhaniel... Älskar dig över allt annat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0