RUbrik???

Idag har jag en del att göra, det är skönt! så dagen går lite iaf... igår satt jag mest vid datorn hemma o hade väldigt lite att göra tyvärr...

håller på att ladda ner avsnitt 19 av one tree hill nu... de kan inte vara många avsnitt kvar alltså, o sen är serien slut =( fan så tråkigt... men de som är bra är att man kan se alla gamla avsnitt igen hehe... funderar på att köpa alla boxar faktiskt så jag har dom hemma!

Pratar med pappas marie på msn nu med... fan bättre människa får man leta efter... kan verkligen prata med henne om allt, o hon lyssnar och stöttar hela tiden, o de som är skönt är att hon pratar med mig oxå! bättre kvinna kunde pappa inte hitta!!! världens bästa pappa och världens bästa marie... bättre kan det inte bli!

Ska snart då pch titta på en lägenhet med... men den är lite för dyr så vi blir nog kvar här tyvärr... eller tyvärr ska man väl inte säga heller, bättre läge kan vi ju inte ha... men de är så dålig standard för den hyran vi betalar, inget varmvatten knappt, äcklig tvättstuga o lite små renoveringar här och där behövs oxå...
men men...

sen ska jag ut och gå med anna med, så skönt att komma ut och röra på sig, o när vädret är så bra med! sååå skönt att snön håller på att försvinna bort helt nu, bara de inte kommer ett bakslag till så att de kommer tillbaka igen! för de vill jag inte! 
Sen senare ikväll är de fotbollsträning, hehe jenny o jag ska kolla om de är ngt att ha, så får vi se om vi börjar igen sen! vore kul faktiskt att ha ngt att göra, och sen spela fotboll som är så jävla roligt med... även fast konditionen är dålig som fan! men de kanske ordnar upp sig!

Nej nu är snart nerladdningen färdig, ska ringa till min man nu med och säga god morgon!

Puss Och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0