Sååå kom måndagen =(

usch de är inget kul de här... saknar min man massor... även fast de bara är några timmar sen han åkte ...
men idag har de varit en helt kanon dag faktiskt... umgåtts med jenny o jennifer hela dagen! tack för idag tjejer!!! <3 i morgon blire simhallen med jossan jenny o nova... de kommer bli himla trevligt faktiskt :D

sen senare i veckan åker jag till min man iaf... men måste troligtvis åka hem redan på lördag för jag ska vara barnvakt då, men det är inget vi vet säkert än, så får se hur de blir! förhoppningsvis får jag stanna tills på söndag...

helgen blev helt perfekt... firade älsklingen i fredas, massa folk o fina presenter... o en väldigt god smörgåstårta =) ...
lördagen var de mys på soffan till filmer! sen åkte vi vidare hem till pappa o marie för att fira sofie, tack för en trevlig fest o en väldig träningsverk i magen... kanske inte så snällt att skratta åt att älskligen bröt tån men va fan... de finns film på de här med, o den var inte dåligt rolig! elins papppa de gör ooont! haha ...

Nu ska jossan o jag bege oss in till skänninge en sväng ,ska ta med tvätt me, för ska låna ias tvättstuga... finns ju ingen tid här förrän onsdag o behöver bli av med en del!

I morgon kommer ia och leona hit o ska sova här med, de kommer bli riktigt trevligt <3

I CAN`T IMAGINE A LIFE WITHOUT YOUR LOVE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0