Tisdag...

Måste allt säga att jag är jävligt glad =) älskligen är hemma två veckor till =D helt underbart... iofs blir de jobbigt om två veckor då när han varit hemma nästan två månader men men... o snart har jossan varit här tio dagar me, allt har gått jätte bra... o allt känns jätte bra...
just nu är de bara bilen som ska fungera då är allt fan perfekt...

Igår hjälpte mamma mig me gardinerna... fan vad bra de blev överallt... Tack mamma du är bäst! <3... storstädade o grejade me... senare på kvällen var ja o älsklingen o lillebror på ÖB... köpte en matta till köket, de blev skit bra :D sen fick jag även ett par skor av min sötnos... o sen lite annat smått o gott köpte vi...
idag ska ja försöka få me pojken till ikea tänkte ja, men han verkar inte så intresserad, fast jag tillochmed har mätt de vi ska köpa =) skit snyggt är de iaf... badrumsskåp o en hylla...    kommer bli helt perfekt i badrummet... badrumsskåpet är lika stort som de vi har nu, så inga fula hål eller något efter de gamla... o sen ha den andra hyllan bredvid... nästa månad ska jag köpa ett skåp som ska stå under tvättstället, oxå svartbrunt... blir ju mer än perfekt :D
O nu har jag precis övertalat min man att vi ska köpa de där me, så nu ska jag försöka få tag på lillebror så vi kan åka till linköping han och jag =) ska väl vänta tills jossan slutar först bara, om vi inte åker typ nu så vi hinner innan, men de återstår att se...

Mathias hjälpte oss att slänga gamla tv:n igår me o lite annat skräp... tur att man har folk som ställer upp när man inte har någon bil själv... hade varit lite jobbigt att gå med tv:n till tippen hehe...

Känner att jag är på ganska bra humör just nu... men är väl för att de känns som om allt börjar ordna upp sig nu... de enda som fattas är att våran bil ska bli klar, men de blir den snart hoppas jag... är lite jobbigt att låna bilar hela tiden... men jag har ju världens bästa pappa som har lånat ut bilen flera gånger nu... tack pappa... utan dig hade vi haft väldigt tråkigt, o inte kunnat göra någonting i stort sett... ÄLSKAR DIG!!!

ska ringa kriminalvården me, se om ja kan få en praktikplats där... ja hoppas på de iaf... så de händer lite om dagarna, så tråkigt att bara sitta hemma... o nu har ja ringt dit men de gick ju såklart inte att få en praktikplats där =( ... fan oxå... o jag känner inte att jag kan sommarjobba där heller, för så mkt vet jag inte om de... ska vänta till våren tills man kan söka kriminalvårdens egna utbildning...

Var ute o gick runt Tycklige me Anna i morse me... duktiga är vi =) gick vid kvart i sju o va hemma halv åtta igen så fort gick de :D ...

nehe nu ska ja prata färdigt me jennifer... sen försöka få tag på lillebror... o kanske rensa ur lite i garderoben i hallen... men skulle behöva sopsäckar o de orkar inte jag fixa nu...

Puss och Killekill

Kommentarer
Postat av: Mirry

Söt blogg du har!



Läs om vår härliga helg på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 12:44:43
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0