VÅÅÅR???

det är tredje dagen i rad nu med SOL... kan det bli bättre? o har hittat perfekta platsen på våran balkong med, man sitter sååå skönt... hehe bättre än så kan det ju inte bli...tvättade igår, o hängde tvätten ute på tork, de lukar ju hur gott som helst faktiskt =)

var ute o åt med mamma, tomas o lillebror igår, balkan i motala blev de, men var ingen höjdare tyvärr... men men... trevligt var det iaf...
sen hem o titta på tv, och one tree hill såklart =) de får man ju inte missa... funderar på att beställa alla boxar så man har dom...

Idag har vi gjort rent akvariumet, ia fick hjälpa mig hehe eftersom jag inte kan de där själv... men vi tömde bara halva, sen får älsklingen fixa resten när han kommer hem på måndag sen...
sen var vi och tvättade bilen, och sen åkte vi till ams i mjölby och sen vidare hem till Svärfar på lite kaffe... trevligt som alltid... o skönt att de börjar bli som det ska igen nu!!! de tycker jag om!!!

nu sitter jag hemma hos Ia, ska strax gå och hjälpa henne med maten tänkte jag... sen ska jag åka vidare till min älskling... o vad jag ska hålla om honom, saknar honom hur mycket som helst alltså... de är inget kul de här längre =( ... men men... veckorna går ju relativt fort iaf, mycket med jossan och så...

Måste tillägga att jag saknar sussie som fan med!!!  har inte pratat på ett tag o inte träffats på jätte länge =( SAKNAR DIG!!! men nästa vecka dhaniel o mathias åker iväg är sussie ensam med, så då ska vi träffas alla brudar o ha så där kul som bara vi kan!!! <3

Nu ropar Ia från köket så bäst att gå o hjälpa till!!!

   I will love you T´il the day I die!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0