Varför snööö igen???

usch inget kul alls, minus grader och hur mycket snö som helst... jag vill ha vår ju... iofs känns det nästa som att det är vår när man sitter här och solen ligger på... men så tittar man ut, o då är det precis vitt... inget kul alls...

fan vad skönt det är att va hemma med familjen!!! bara längtar efter att jag ska få ett jobb så älsklingen slipper åka bort o jobba mer... iofs är det rätt skönt att åka o hälsa på när han jobbar komma bort en tag liksom...

efter att ha varit borta sen i torsdags var det helt underbart att sova i egen nybäddad säng...

vet inte vad som händer idag riktigt, mathias kommer hem från kolmården idag så ska ut till borghamn och hämta honom sen... ska troligtvis låna picupen där då, för ska hämta en motor till våran bil i morgon, fan så underbart, sen byter bara jonas den sen fungerar våran bil som den ska... så jossan o jag får åka till linköping i morgon o hämta den...

sjukstuga här hemma med, jag har urinvägsinfektion IGEN =( älsklingen har brutit tån och haltar massor och jossan har öroninflammation... inget kul alls!!! men de ska nog gå över snart så vi alla blir friska igen...

Nej nu ska jag försöka fixa e-legitimation här.... men de var ingen lätt historia det...

på fredag blire kalas hos baby med... mysigt... lilla tjejen är redan ett år, förstår inte hur fort tiden går alltså!!!

I will love you tíl the end of time!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0