VARFÖR???

varför blir det bara skit med allting jämt för??? jag försöker för helvete så gott jag kan men inget duger åt någon... man ska finnas till hands jämt! men ett tack är för mycket begärt tydligen... jämt...

varför är det bara jag som ska hela tiden??? ni kan ju oxå visa att ni bryr er eller hur???

när jag ber om hjälp då ska de finnas tusen anledningar till hur värdelös jag är istället... hur kul är det att höra hela tiden... o vem har jag hjälpt mest genom åren får man en fråga... de handlar väl för fan inte om de... synd bara att Männen i DITT liv går före allt... tyvärr! men men...

inget jobb, inget att göra, ingen bil... kul liv??? näe inte ett dugg faktiskt... jag pallar inte mer nu... trivs inte ett dugg med att bo i vadstena, jag bor här för jossans o älsklingens skull...  utan dom hade jag aldrig flyttat hit igen! synd bara att jag förlorade en del genom att flytta hit...

i think i´ve got to see someone!!!

o jag behöver inga kommentarer på de här ,skulle bara skriva av mig lite!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej vännen!



Bio:n var helt okej, men inte mer än så. Jag blev besviken på filmen för jag har läst böckerna och de är otroligt bra och filmen tog inte upp saker som jag tycker är viktiga, sen utspela den sig inte på samma ort heller. Helt sjukt. Jag skulle nog hellre se den hemma på datorn eller hyra den som film istället för att lägga pengar på den. Men hade jag inte fått förhandsvisning hade jag gått på filmen på premiären. Men du får bilda dig en egen uppfattning. Har man inte läst böckerna tror jag man gillar den mer :)



Hur är det med dig?



Kram Kram

2009-03-12 @ 07:44:06
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0