You´ll never walk alone, I´m always by your side

Precis kommit till Ia igen efter tre dagar i Kolmården hos min älskling... ska vara barnvakt ett par timmar ikväll sen ska jag åka tillbaka igen o krypa ner hos min älskling... han övertalade mig, så jag åker väl då :D inte så jätte svårt att övertala mig om en sån sak kanske men ... har iaf haft två jätte mysiga nätter... älskar dig min prins! Fick klä ut mig till stenbrytare med hehe de var en syn de... o lärt mig att prata i sånna där konstiga lurar... karlarna försöker få oss till att jobba för dom nästa gång de ska jobba, haha får väl se hur de går =) Mathias skröt om sin fru som var så duktig att slå kil iaf :D

ska åka till stenby om en liten stund o ta hand om aaron... mamma o tomas ska iväg så klart man ställer upp då! Även fast jag kanske inte borde det jag vet inte, det man får tilbaka för man ställer upp är ju inte mkt direkt... bara en massa jävla tjurigheter...

Nej nu ska jag va lite social med Ia här innan jag ska åka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0