17:43

Fy fasen den här dagen kunde man lika gärna hoppat över... inget kreativt över huvudtaget har hänt på storgatan idag!
Inne på sjunde avsnittet av One Tree Hill nu, de säger väl allt om vilken dag jag haft...
nu hade de varit perfekt med ett jobb kan jag lova...

Väntar på att min lilla tjej ska komma hem med... vet inte vad vi ska hitta på då riktigt, men något kul kanske vi kan göra... är ju bara skola i morgon o onsdag med sen är de ju ledigt torsdag o fredag...

I morgon blir de lite roligare iaf, för då åker jag in till Skänninge så fort jossan gått till skolan

Pratade med älsklingen förut o han sa att de kanske kommer hem redan på onsdag =) det är ju perfekt ju! bara för de är röd dag på torsdag tyckte inte chefen de skulle jobba... men de berodde på hur de låg till o så sa min man... Men hoppas kan man alltid göra!!!
m
O nu är det bara hoppas lite till oxå... Men det är nog som vanligt, så jag blir ju inte direkt chockad om de inget blir hehe...

Nej nu ska jag lägga in sista tvätten... Har iaf varit duktig o hämtat upp massa tvätt idag vikt o lagt i garderoben... nu ligger de bara nåra t-shirtar på jossans säng som jag ska ta hand om...

väntar på mamma med, men hon verkar inte dyka upp =(

älskar o saknar min man massor!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag, nu ska jag sätta fart.. Såg e17 och halva e18 igår, och fy fan jag fattar inte hur jag kunnat vara utan så länge!



Hoppas du får en mer meningsfull dag idag, men jag tycker inte en dag som gått ut på att man fått undan en massa tvätt och ha sett sju avsnitt OTH är HUR meningslös som helst iaf ;)



Kram!

2009-05-19 @ 10:30:11
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0