Det blåser ju för tjyvingen...

Skit tråkigt... jag som vill va ute o åka cab i dag med IA och hennes familj... men de går ju inte... man blåser ju bort för fasen...

Det blev en väldigt trevlig kväll igår, åt gott o inaste sällskapet... =) Trevligt... satt o lyssna på musik och andra klipp från youtube... o bara satt i soffan o prata skit!

Vet inte vad som händer idag? kanske fixa ordning datorn... men vet inte än... men hoppas de iaf... för behöver verkligen få ordning på skiten... o sen få tillbaka windows vista med... vore ju hur bra som helst...

Haha värsta jag hört kom nog igår tror jag... haha... förstår inte hur fan folk orkar... kan man inte bara säga hur det är från första början... ska de behöva ta så lång tid???

ikväll ska jag iaf skjutsa hem min pappa efter han varit på innebandyavslutning... vi ska även skjutsa hem svärfar från vadstena när han kommer hem från kryssningen... Klart man ställer upp liksom... o speciellt på människor som ställer upp så mycket på oss... Det är skönt att man har ett par stycken iaf!!!

Nehe nu ska jag röka, sen ska vi försöka hitta på något... vad nu de kan va??? Jossan är hos Maya i orlunda med liv och tilde... de skulle öva till en låt de ska uppträda med på talangjakten i skolan hehe... De kommer bli jätte bra tror jag...

Du är mitt allt och lite till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0