Det hjälper aldrig att man ljuger, det är bara sanningen som duger!!!

Så tänk på de, så kanske du kan behålla dina vänner i framtiden!!! nämner inga namn!!!  HMMM är de nyår eller är det midsommar? ja de kan man undra!

Jaha händer idag då... väntar på att mamma ska ringa så ska vi ut och gå en sväng i de fina vädret... sen ska jag försöka hinna sola lite med tänkte jag!

Vid tolv tiden kommer ulrick o mini in hit, ska hämta ut våran cab från garaget o sen ska de bytas tändstift oxå... Sen ska ja hämta upp lilltjejen o sen drar vi till Mjölby, ska ju besikta Mathias cab... o efter det måste vi tillbaka till Vadstena igen, hämta Ulricks bil o sedan dra vidare emot norrköping, fullspäckad dag även idag...

Har visst lite att ta hand om hemma, tvätt o så... men känner inte riktigt för de nu när det är så fint väder ute ju! Så de tar jag senare sen tänkte jag!

I morgon är de skola för jossan sen kommer mormor o hämtar henne eller om jag lämnar henne där, får se hur det blir! Sen ska jag in mot Skänninge igen för ljusparty som sagt... Sen ska Ia och jag även fixa ihop en smörgåstårta tills våra män kommer hem! de ska bli gott de kan jag lova... finns nog inget godare =)

Blev mycket inhandlat igår på Ikea, skor, shorts, bikini och en t-shirt till lilltjejen, jag köpte underkläder, ett linne, o ett puder... sen handlade vi en massa mat så vi ska klara oss, o lite annat smått o gott... så skönt när det är fullproppat i kyl o frys o sånt!
Var även på ÖB o köpte lite saker... Kvällen avslutades på City Gross, köpte spel o lite grejer, så nu har vi något att göra i helgen =) lika par leka bäst köpte jag IGEN, för de spelet har av någon märklig anledning försvunnit!

Nej nu under skrivandets gång har jag kommit på hur jag ska lägga upp min förmiddag... Ska ta hand om den där förbannade tvätten nu, sen ska jag diska te´t lite, o sen får de bli en solning o sen ut med Mamma... hoppas jag hinner det =)

I WILL LOVE YOU TI´L THE DAY I DIE!!!

Kommentarer
Postat av: NN

hehe ska det där föreställa någon pik till mig? :)

Sorligt nog så verkar ni inte ha bättre för er än att nämna mig i era inlägg (A) Åh så speciell man känner sig! HAHAHAHA

2009-05-26 @ 12:19:55
URL: http://misskisskiss.blogg.se/
Postat av: Anna

Då kör vi en lika par leka bäst snart då ;)

2009-05-26 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0