En helg ute hos Svärfar...

har varit i orlunda hela helgen... eldat o rensat... jätte kul faktiskt... skönt att göra något med... o solen skiner o har varit ute hela dagen så jag hoppas den har tagit lite faktiskt =)

O i morgon är det måndag igen, det innebär jobb och möte... får se hur de går men jag hoppas bara de blir till det bästa! Men det tror jag allt att de blir, iaf om älsklingen och jag får som vi vill...

Nehe nu vankas det mat i köket... potatismos o korv... Ingen gör så gott mos som mathias och svärfar hehe... så nu jävlar ska det ätas!

Har åkt på jossans cross massa idag med, hur kul som helst =) ska åka o hämta en annan till älsk i morgon... en i norrköping...
sen ska vi åka o handla o greja med... sen får vi se om det kanske blir Ikea oxå... måste ha rullgardiner...

nu ska vi ÄTA!!!

älskar min familj över allt annat! är så glad att jag har er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0