Helgen

Fredag:  Var älsklingen och jag med Ia och Mathias i Linköping en sväng... men utan resultat tyvärr... Sen åkte vi hem till oss och åt mat... Äntligen fick jag potatismos o fiskpinnar som Mathias lovat mig ett antal veckor =) Gött vare... Efter det tittade vi en stund på Tv o sen åkte de hem o vi gick och la oss! Skönt att komma i säng tidigt även fast det är Fredag... Skulle egentligen varit hos Arne på kvällen, men blev tyvärr inget, pga vissa anledningar som jag inte kan skriva upp här...

Lördag: Åkte vi tidigt ut till Svärfar... Älsklingen fixade lite med caben, bytte tändkablar och så, o vilken jäkla skillnad de blev på bilen bara av det... Jag och arne vi började måla hans pumphus... o fan vilken skillnad de blev o han blev hur nöjd som helst... jätte fint blev de... o färg överallt hehe... Sen åkte vi in till Skänninge en sväng för lite mat... Sen blev de hemgång... Duschade o gjorde oss ordning o åkte vidare till min pappa och marie... blev bjudna på mat o sen satt vi bara o pratade lite sen fortsatte vi ut till Svärfar igen, satt där en stund o pratade tills älsk fick ett meddelande av jonas... han ville vi skulle komma dit en sväng så de gjorde vi!

Söndag: Mys på soffan hela dagen... så skönt med sånna dagar, inte behöva göra någonting bara ta de lugnt... jag var iaf lite duktig o tvättade!

O nu är det måndag igen... usch de är så tråkigt att va ensam... vore skönt om han började jobba hemma istället jämt... Men men är ju som sagt bara ett par dagar så de är ju inte så jätte jobbigt iaf! 
Nu ska jag iaf kolla one tree hill o försöka sova lite till... var visst svårt att somna om förut så har varit vaken sen fem nu...
Sen ska mamma och jag gå ut o gå vid tio... sen ska jag ringa lite samtal o fixa lite... o sen hämta lilltjejen ... Får se vad som händer då, blir nog en sväng in till Ia och Leona kan jag tänka mig...

Over and Out...

You And Me- Nothing Else Matters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0