Helgen

Har varit helt underbar... fan så kul vi haft hela tiden! Varit i Skänninge sen i torsdags kväll... sovit hemma hos Ia och Mathias...
Vi har ätit mat, druckit alkohol, åkt cab, varit på Godegårdsmarken, firat valborg på väderkvarnsbacken, tittat på fotboll, och bara haft det allmänt lugnt och skönt! Perfekt har det varit...

Marknaden var väldigt rolig, vi gick där i stort sett hela dagen, o solbrända o fina blev vi oxå :d Ia och Mathias blev som två kräftor hehe... Fick massa saker av min älskling, en ny navelpiering, två par byxor, ett halsband, strumpor, en dekal till ia och mig som de står tuffa tjejer gillar snabba grejer på, den sitter så fint på caben nu så =) sen köpte vi även en vattenpipa,jätte fin var den, o billigt blev de me, o massa tillbehör fick vi! Träffade även pappa, marie o farmor på marken, var kul att se farmor, för de var för längesedan jag träffade henne, ska bli bättre på de där nu!
Sedan åkte vi till Skänninge igen, gjorde en jätte god sallad med tonfisk och kycklig och massa gött i... o sen en god pepino me en isbit i till den =)

Igår var vi hos svärfar... fikade o solade... så gött det är på landet alltså, helt vindstilla o lugnt... försökte även laga kärran som snartt ska besiktas men det är ingen lätt historia det inte... är något fel på baklysen o blinkers som måste ordnas bara! sen åkte vi in till skänninge igen mathias, ia o leona gick hem till sig en sväng för de är något möte de skulle ha med någon som påstår att man kan spara tid och pengar... jag o älsklingen åkte ner till idrottsparken o tittade på lillebror när han spelade fotboll... även pappa, marie o mamma var där, det var trevligt, o skönt ute!
Sen var vi o åt mat hemma hos mamma... gött var det... o skönt att man slapp laga mat själv :D sen vidare in till skänninge igen, satt på motorhuven i värmen, lyssnade på musik o drack lite cider... fiiint så =)

nu måste jag göra mig ordning då... Ska åka in till linköping, ska till jula o köpa bilbatteri till mathias cab o sen vet jag inte vad mer vi ska göra där, men vi kanske med kan hitta något...

hoppas de blir fint väder i morgon iaf, då kommer jossan igen med =) hoppas på att kunna ligga ute o sola hela dagen, men ska ju vara mest molnigt hela veckan verkar det som :(
Blir förhoppningsvis morgonpromenad med anna i morgon med...

Vill inte att älsklingen ska åka i morgon igen, o halv fem på morgonen måste de åka med, för de ska vara i örebro o börja jobba klockan sju... kommer sakna honom massor! men det är ju snart torsdag igen ...

Nehej nu tjatar dom på mig här så bäst att göra sig ordning då!

Puss och Killekill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0