Im burning inside

Jaha då var det redan onsdag... fan vad fort veckorna går... men de gör inte så mycket =P i morgon o en bit framåt kan gå lite saktare de gör inget hehe...

Idag ska jag ia leona och jossan åka till busfabriken... småtjejerna vet inget än så de blir en överraskning =) kul! fan vad vi ska leka hehe hoppa studsmatta o grejer!
o plocka upp massa nallar som jossan sa, inte för de är så jätte lätt, men vet att Ia är en jävel på de där =)

Sen ska vi in till min pappa en sväng o hälsa på!
Sen troligtvis åka till Skänninge beroende på om karlarna kommer hem eller inte, men de tror jag inte de gör...

Jag har lyckats fixa Nero på datorn nu med, kanon! nu funkar den precis perfekt och är som ny! =) o även på svenska!!!

Fan vad jag saknar min BMW... Vore så skönt om den blir klar snart.., men de är på g de vet jag =) nästa vecka är ju nästan sista för besiktning så lite bråttom är det!

Nu ska jag hoppa in i duschen... så jag är klar tills en timma när jossan kommer hem så vi kan åka direkt då!

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0