Jag vet inte vad jag ska ha som rubrik idag???

Äntligen är min älskling hemma! väldigt skönt faktiskt... saknat dig massor!

i morgon ska vi ut på ett uppdrag, haha de kommer bli riktigt kul faktiskt, luras lite, o säkert höra ett o annat som absolut inte stämmer... får se hur de går, men de tänker jag berätta i morgon =) Ia och Mathias kommer o hämtar upp oss när de vaknat o ätit frukost o så!

Snart ska jag och min man titta på Jägarna... längesen man såg den filmen o bra är den ju! ska laga något gott att äta till filmen med! MYS!!! Bäst att passa på liksom!

Men så kom jag på att jag måste ner till tvättstugan me, hänga upp tvätten, men sista som tur är... var bara knappt en halv tvättkorg jag hade... men skönt att bli av me de, o även älsklingens jobbarkläder!

Igår var det sminkparty hemma hos Ia... riktigt kul måste jag säga! gjorde en kladdkaka med åt alla eller två gjorde jag, o dom gick hem ta mig fan =) haha...
Sen skjutsade vi hem Mickis till mjölby o åkte vidare till Svärfar... Satt där och pratade en bra stund och kollade lite på en film med! sen åkte vi tillbaka till skänninge igen, där en hög med disk väntade... o sen självklart One Tree Hill, haha nej vi är absolut inte beroende =P

Idag var vi en sväng i Mjölby igen, hos Mickis o fikade, trevligt och väldigt trevlig tjej... så de ska vi göra flera gånger...

Tack till pappa och svärfar för att ni ALLTID ställer upp!!! <3

Nej nu ska jag gå och kramas med min man!

God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som du får en härlig helg :) Hoppas på det.

2009-05-16 @ 07:43:48
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0