jaha då var det Fredag!

Idag har älsklingen och jag äntligen varit på arbetsförmedlingen så jag kunde lämna in min närvarorapport o få lite pengar... tur man har världens bästa svärfar som ställer upp! vi fick låna hans bil hela helgen... skönt det! och TACK!!!

Sen åkte vi vidare till Skänninge, upp till Ia och Mathias och fikade och sen hem igen... Har städat hela lägenheten grundligt, och min jävla garderob är med äntligen klar... så nu är de äntligen fint där inne... haha se hur länge jag kan hålla det med tanke på att det bara var ett par veckor sen som jag städade den sist!

Har varit på jossans skola med o träffat hennes fröken... de var trevligt... o så fick man veta lite hur de går för jossan i skolan och sådär... o nu är hon ute med erica lilla tjejen... hon har även lämnat in pengarna för majblommorna hon sålt o sen kom hon hem stolt o sa att hon ska va med i tidningen bara för att hon sålt så mycket... min duktiga lilla tjej! så stolt så!

Snart kommer ia mathias leona ulrick och mini hit och ska äta mat ihop med oss... så ska vi nog spela lite monopol med :D Trevlig kväll kommer de bli!!!

Faaan vad de regnar ute då... världens ösregn... var tvungna att springa ut o hämta tvätten med som hängde ute... o de här skulle bli finaste dagen på hela veckan sol o sånt... o 18 grader... Ja eller hur?!?!?!...
vi som skulle åkt upp till omberg o grillat idag egentligen, men så blev de ju inte! får hoppas de går en annan dag i helgen faktiskt...

på måndag ska vi troligtvis fixa min dator med... så den funkar som den ska... Windows Vista ska in på datorn igen!!! TACK <3

Nehe nu måste jag göra mig ordning inför kvällen... måste fixa håret igen me, de liksom rinner ner vatten på nacken nu efter att jag var tvungen att springa ut! haha...

Puss och Killekill








Fortfarande lika besviken!!! vänta vänta vänta... som jag inte kan längre... men men verkar inte ha något val riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0