Klantskalle, Vatten överallt!

Råkade spilla ut mitt glas med vattten... de va ju inte meningen, databordet o golvet o lite kontakter blev ju blött... men handduken fixade nog upp de värsta tror jag!

Jossan gick till skolan för en liten stund sen, jag ska snart pallra mig in till mina sötnosar i Skänninge... Har inte träffats på ett tag nu... Saknar er <3 Ska åka till vårdcentralen i Mjölby o va där tills halv elva, sen vet jag inte vad som händer... Kanske bäst att göra sig ordning snart iaf, o åka in till storstan... Saknar att bo där som fan, vi kunde väl bara bott kvar i huset? eller nja hyresvärden var ju som han var, o han vi har nu är hur bra som helst... Händer de något eller något är fel så kommer han o fixar de direkt, de är så de ska va!

Nehe ringa mina flickor och se om de är vakna så jag kan åka dit!

O förresten så funkar våran dator helt perfekt nu =) TACK!!! allt funkar som de ska, ingen falsk programvara inget... =) enda nackdelen är väl för älsklingen att de är på engelska hehe.. men ja ska hjälpa honom så gott jag kan, så krångligt är de inte, o är de något så har ju jossan Vista på sin dator så kan man ju bara kolla där! de kom jag på nu fan, smart jag är =P

Återstår att se idag nu då! Inte för att jag tror ett skit på de men ...

Kanske blir så att älsklingen slutar att åka bort förresten, de hade räknat på de igår, o han tjänar istort sett lika mycket när han är hemma o jobbar på galven som han gör när han är borta =) Men får se, ska inte göra något förhastat! men fasen  så underbart de vore!
Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0