Måndag och fullt upp!

Ska snart ut och gå med Anna... sen ska vi sola efter det med, ska bli skönt, för fasen så blek jag börjar bli!!! Fick faktiskt lite färg igår när vi var ute i solen o grejade hos Arne hela dagen... Jossan fick en fin solbränna måste jag säga hehe, syndes att hon hade haft t-shirt på sig kan man säga! hehe...
Ia Mathias och Leona följde med hit en sväng när vi varit hos Arne, fikade o pratade! Fint som vanligt!

När jag varit ute o gått o det ska jag in till Skänninge för att hämta Ia och Leona, då bär det av till Willys för storhandling, det behövs verkligen kan jag lova! finns inte mycket kvar i kylen nu...
Sen blir de säkert en sväng till ÖB med, finns mycket bra att ha saker där, som skurmedel o sånna saker... är ju lite billigare än att köpa det i en vanlig mataffär... ekonomiska Elin då, eller inte =) Höhö...

Sen ska jag hem för att möta jossan efter skolan, sen kommer älsklingen hem igen, o då blir de möte... får se hur de går som sagt men de MÅSTE gå vägen... håll tummarna alla!!! Skönt att HAN kommer hem en sväng till idag, då blir de inte lika långt tills torsdag =) iofs är denna vecka rätt så fullspäckad så den lär gå fort...
Efter mötet ska vi åka till Norrköping o köpa en cross, jag jossan och svärfar... tror jag de blir iaf, följer inte han med så följer iaf ia o leona med... så de blir bra...
sen hem o sova!

I morgon ska vi åka o besikta Mattes cab... o sen ska vi även en sväng till IKEA... ska inhandla lite rullgardiner o annat, fast vad för annat vet ja inte riktigt än ... var något jossan ville ha men jag minns inte vad de var...
O sen hem igen, o fixa inför sängen...

På onsdag blir det ljusparty hemma hos IA... de ska bli roligt, vet vad jag ska beställa för ljus med =) ska iofs bara beställa självla ljusen, för ljushållare har jag så de räcker =) 55 ljus ungefär om alla ska tändas, så de går åt kan man säga =)

Sen är det torsdag o då kommer mannen i mitt liv hem... kommer väl inte få se jätte mycket av honom då, pga nya crossköpet hehe han är som ett litet  barn på julafton! Men på lördag blir de iaf Tjällmo marken med Ia och Mathias... får hoppas de är lika fint väder som förra marken då!

Nehe nu skickade Anna att hon snart är här, så kanske bäst att göra sig ordning =) har ju betalat räkningar och sånt där tråkigt... men nu är det gjort iaf!

Undra förresten var solen o de 20 graderna tog vägen som skulle va idag???!!!

Puss och Killekill


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är nu värmen är här =) det va gött med en promenad och lite solning döö...

2009-05-25 @ 13:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0