men SOV då!

Det är ju lustigt att jag ska vara vaken lika sent idag med! jag är hur trött som helst nu så så fort jag stänger igen ögonen lär jag somna med detsamma...
Har hittat ett nytt spel på facebook med, snacka om beroende framkallande hehe... men nu äntligen har jag kommit ifrån det...

Dagen har gått fort idag med... varit hos Ia i stort sett hela dagen... Sen blev det ljusparty, jätte trevligt var det... o tyckte även det var jätte kul att pappas marie var med oxå... =)
när alla gästerna gått hem satte vi igång med smörgåstårtan... ska bli riktigt gott i morgon kan jag lova =)
Ska äta hemma hos Ia och Mathias när karlarna kommer hem från Örebro... sen blir de hem o lägga sig tidigt... Saknar att kramas med min man!

Ska åka in skapligt till Motala i morgon med, sola och sen till en affär, vet inte ritkigt vad den heter, men de kan jag skriva i morgon när vi varit där =) .... hoppas att vi hittar det vi ska hitta iaf!

På fredag vet jag inte vad som händer, lillebror behövde visst en tjänst så får väl se om jag ställer upp på de =) beror på vad vi ska göra o så... men blir väl att umgås med ia o mathias som vanligt hehe...

Lördag ska vi på Tjällmo marknad som sagt... o de ska ju vara fint väder hela helgen me, så i så fall blire perkfet! gå där hela dagen o bara va!!! hoppas på lite alkohol på kvällen me ... får se hur de blir med den saken...

Söndag blir de nog lugnt... älsk ska väl åka på sin nya cross ett par timmar antar jag...
O resten av veckan lär ju gå lika fort som d här dagarna har gjort, förstår inte riktigt var tiden tar vägen!

Nej nu ska jag ta ett god natt bloss sen ska jag sova...

ship och hej :)

åhh GRATTIS vännen så glad för eran skull!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0