No Good

Alltså jag blir så jävla ledsen!!! hur fan fungerar folk egentligen??? ska de va så svårt att lämna tillbaka det man lånat? Kläder hit och pengar dit... jag skulle fan aldrig göra så... hade jag inte haft pengar så hade jag sagt det om jag var skyldig någon... inte skyllt på att internet inte fungerar som det ska eller att banken är stängd o allt va fan som hittas på hit och dit!!! så trött på de här nu...
Okej att jag gjort så mot mini en gång, när jag skulle föra över pengar till henne o mamma hade våra kort, och det sa jag till henne, o det var ingen undanflykt, är det inte bara bättre att säga som det är???

Allt jag missat o allt som gått åt helvete de här dagarna ska de behöva vara så??? Bara för att man är snäll o lånar ut pengar... o så kan man itne få tillbaka dom...

o när man ställer upp för sina familjemedlemmar och får bara skit tillbaka, klappträ, cp, dum i huvudet, dra åt helvete, med mera med mera... TACK!!! efter allt man ställt upp med, ska man ta sånt då?

Nu kommer min mamma iaf... Så nu ska jag prata med henne istället!!!

Mannen i mitt liv är äntligen hemma med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0