O Vad gör jag uppe så här sent???

Usch borde verkligen sova nu... ligger här med datorn i knät... saknar min man sjukt mycket! har pratat massor i telefonen idag... vill inget hellre än att han bara komma hem o ger mig en stor kram... Men de är bara nåra timmar kvar nu så kommer han sen =)

Har iaf hämtat crossen idag... Ia jag jossan o leona åkte... tror ingen har så kul i en bil som vi fyra har alltså hehe... dansar o sjunger o poppar massa musik! fint så!
Var ute o gick Tycklinge rundan med mamma med, vilket väder vi fick... kändes som man gick i ett växthus ungefär, så varmt var de, o ingen kall luft blåste heller... Sen blev de en kort solning med mamma o anna här utanför... blev inte så länge tyvärr för jag var tvungen att följa med Ulrick bort till garaget o fixa ut Caben...

Jossan ligger här bredvid o snarkar så gott... så mysigt att lyssna på henne, för man hör verkligen hur skönt hon sover... även fast de verkar vara lite oroligt nu... min tjej!!!

I morgon åker jossan till mormor direkt efter skolan =( så får säga hej då på morgonen, usch jobbigt! Men de ska väl gå.. är ju så nåra dagar tills hon kommer igen!
Ska plocka lite här hemma i morgon, o sen även gå ut o gå med anna, o solningen får vi ju absolut inte glömma heller =)
Sen åker jag till skänninge för ljusparty... Ska bli trevligt faktiskt... Sen sova så de blir torsdag...  då står de smörgåstårta på schemat MUMS!!! JA PAPPA jag ska försöka spara en bit åt dig men jag kan inte lova något =) hoppas du älskar mig lika mycket ändå!!! Saknar dig med!

Fan fick mms på min man idag, helvete vad röd han blivit, stackarn kan knappt ligga ner, helt bränd överallt...
Mathias var inte vitare han hehe, aningen rödare faktiskt... Fint så, två små kräftor kommer hem till oss =)

Nej usch nu måste jag sova...

God Natt Världen...

Puss och Killekill

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vad knäpp du är "ha lite mindre mage till sommaren", kan man få mindre mage än du har? Tror inte det, du är ju smal som en sticka, iaf sist jag såg dig =P



Så fortsätt du äta dina onyttigheter, det behöver du ju inte bry dig om till skillnad från en annan som är fet som fan ^^

2009-05-27 @ 21:46:55
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0