Skit väder!

Jaha måndag igen... fasen vad veckorna går fort... känns inte som om vi hunnit me något de här dagarna älsklingen varit hemma...

Igår var vi iaf hos svärfar hela dagen... jossan lekte med maya... vi fixade alla lysen på släpkärran vi har ihop som snart ska besiktas... de gick bra, o de funkade tillslut... eller tillslut ska ja inte säga, men de va jävla massa kablar o dra o sånt... måste säga att jag är väldigt stolt över min man :) han är så duktig! Var även inne i skänninge o åt på sunrise de va inte igår... så jag åt potatismos, köttbullar och bearnaisesås till de... Bästa rätten där förutom planksteken...

Känner på mig redan nu att den här veckan inte kommer bli bra alls...  jag vet inte va jag ska göra heller, o de är lite jobbigt att va ensam om de, men de ska nog gå bra... Hoppas jag iaf... men jobbigt när lilltjejen är så ledsen...

Så får vi se om de som lovats idag och i morgon kommer hållas nu då! HAHA säkert...
Men hoppas kan man ju alltid göra!

På onsdag är det sminkparty hemma hos Ia med de ska bli kul... se om man kan beställa något!

nu måste jag ringa sjukhuset först, o se om jag kan få någon tid!

nu måste jag platta till håret o sätta lite fart här!

ska även få datorn fixad idag med, skönt! o Tack!

Saknar min man redan... alla tycker säkert ja är lustig som inte klarar mig utan dhaniel, men det gör jag, men tänk er själva ett förhållande där den ena jobbar borta, det är jobbigt! o man hinner inte göra det man ska  jämt heller... men visst jobba är ett måste! o sakna kan man ju få göra eller hur!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker inte du är lustig som saknar din karl så mkt, det är mest bara roligt att läsa hur kär du verkar.. ALltså inte roligt att du saknar honom så det blir jobbigt, men ni verkar ha det så bra. ^^



Men du.. köttbullar och potatismos och BEARNAISESÅS? Vad hände med lingonsylten? Aa just det, ni är lite konstiga därnere i Östergötland, lingonsylt har ni till pommes eller korv eller nåt annat lustigt. Haha.

2009-05-11 @ 10:49:05
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0