SLUTSATS

Jag kommer aldrig mer låna ut varken pengar eller kläder till någon!!! Blir så jävla trött på att man inte kan få tillbaka det man har lånat ut... Nu kommer jag inte in till motala och kan åka till sjukhuset där jag har tid kvart i elva, o jag kan itne heller åka in med mitt papper till arbetsförmedlingen så några jävla pengar om två veckor de får jag inte heller... TACK!!!

O ni som har lånat saker och gett tillbaka behöver absolut inte ta åt er! För de finns faktiskt en del man kan lita på...

usch irriterad är jag... men blir man lovad något i en vecka då blir man rätt upprörd!!!

Har iaf varit ute på en morgonpromenad som vanligt... men jävla regn... men de gick bra ändå, vi kom ju runt iaf! =)
skönt... o imorgon ska vi gå igen!

Nej nu ska jag försöka lösa det här jävla problemet!!! Helvete...


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter drygt. Jobbigt att inte kunna lita på folk, särskilt inte om saker för egen del står på spel, som för dig nu att du inte kunde komma in till sjukhuset eller lämna pappret. :/ Hoppas personen får dåligt samvete om den förtjänar det, men det låter det ju som om den gör..



Hoppas det ordnar sig iaf

Kram

2009-05-06 @ 16:21:33
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0