SO6E24

sista avsnittet av one tree hill idag... på säsong sex iaf...  o jag måste vänta över två timmar till innan jag kan se de, ska se hemma hos IA ... men de ska nog gå fort... hoppas jag iaf =) hehe... Men måste erkänna att jah kollade en liten liten snutt på det nyss, var ju tvungen att se så de funkade bara... hehe... Bra att de kommer en säsong till sen iaf, iofs vet jag att de inte kommer bli riktigt lika bra men...

O jag hoppas som fan att min fästman kommer hem i morgon... saknar massor ju! o de fick ju faktiskt åka hem i morgon, så jag tycker dom ska göra det... iofs kanske lite dumt med tanke på att vi förlorar lite pengar...

Arne ska ställa ut en container i helgen hemma hos honom, så vi ska va där hela helgen igen, rensa massor och greja... måste ju hjälpa svärfar som han hjälper oss, det är inte mer än rätt!

Ska vänta på att jossan kommer hem strax efter ett så ska vi in till Skänninge, käka pannkakor o kolla one tree hill de blir fint det =) får se vad vi mer hittar på... gå ut på en promenad vore faktiskt inte fel! Med tanke på att jag satt hemma hela dagen igår o inte gjorde något så vore de skönt... Kanske gå ner till ÖB och kika lite!

Nehe om man skulle äta lite frukost o göra sig ordning lite... snart iaf!

Hej Då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0