This is the city of the dead as we lie side by side in bed

Jaha de går inget vidare idag heller... Röksugen är jag... kommer inte in till Motala fortfarande... o måste lämna in pappret så jag kan få mina pengar... men får väl se om de går att lösa i morgon istället... men de är nog lika kört då skulle jag tro!
Usch besviken är jag... Inget har gått som det ska den här veckan tyvärr...
Men hade en väldigt trevlig eftermiddag och kväll igår... Ulrick o Mini kom hit o drack kaffe... sen fick jag även massa hjälp med bloggen o så! <3

Nu är min älskling på väg hem iaf... skönt de för jag behöver verkligen prata med honom, så här kan vi inte ha det längre...

jossan är på sitt rum med erica! städar lite gör hon duktiga ungen, men de är bra för hon slängde ut alla sina kläder på golvet imorse...

jag har städat o skurat golven och dammat o håller på att tvätta... ska bädda rent med sen är jag klar iaf!  ska ta våra finaste påslakan tänkte jag, även fast min älskling tycker de är fjolliga haha... dom är skit läckra :D rosa o så haha... stackarn...

Nehe nu ska jag äta upp min smörgås sen ska jag ringa till mini o sen ska jag bädda...

Haha jennifer bad mig ladda ner en låt förut, först undrade jag vad hon lyssnade på hehe... men nu har den gått varm här idag kan jag lova :D barapppaaapppabbabbaa :D haha...

Puss och killekill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0