Mina vänner betyder sååå mycket

Tänkte skriva upp mina vänners bloggar här...

Min Ia, har alltid så kul ihop med dig! du betyder så otroligt mycket för mig gumman! och så underbart att våra män trivs lika bra ihop som du o jag gör... en enda stor familj :D : iarehn.pointblog.se

Föralltid min baby, även fast vi inte umgås så mycket längre =/ saknar henne något grymt: avons.blogg,se

Även fast du inte är min svägerska längre så betyder du så otroligt mycket för mig, o kommer alltid vara en av mina bästa vänner: jenniferdahlberg.blogg.se

Malin mitt One Tree Hill fan :D stort intresse för musik har vi med, kul att prata med dig duuude :P Gillar dig skarpt! tryingtofindmyself.blogg.se

Sussie: Så glad för att jag har dig som vän tjejen... synd bara att du bor så långt bort tycker jag =(... missuzi.blogg.se

O så Anna då som inte har någon blogg =) men morgonpromenader och solning, det är vi de :) så skönt att vi fortfarande är så nära vänner som vi är... En flytt till luleå, plugg, jobb o min flytt till skänninge förändrade liksom ingenting! Det är så vänskap ska vara. Och så himla glad för din skull att du träffat mannen i ditt liv! <3

Mini ... puss på dig och killekill =P hehe de glömmer vi inte i första taget eller hur?!? Tycker så mycket om dig vännen!!! du betyder massor för mig! CAB ägare tillsammans med hehe...

O sist men inte minst: Det smäller på 11 =) <3

Nej nu är det dags för ett avsnitt One Tree Hill i sängen... Hehe stackars min trollunge, men de kan hon me se :)

God Natt Världen...

Saknar min man massor :( Men snart Torsdag =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Elin, tack <3 Gillar att prata med dig med ^^



Sweet!

2009-05-06 @ 16:18:08
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack Elin <3 Gillar att prata med dig med, ingen annan verkar förstå The Greatness med OTH!



Sweet!

2009-05-06 @ 16:34:34
URL: http://tryingtofindmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0