Jag kommer aldrig tycka om måndagar!!!

aahuuumm då var helgen över då... haft det hur bra som helst hela helgen... nu har älsklingen åkt igen, och jag saknar honom hur mycket som helst redan...  vi har haft det så himla bra hela helgen och jag är bara så jävla kär :D

Idag vet jag itne vad som händer riktig, ska försöka ta mig in till Skänninge tänkte jag... men vet inte om jag löser det, vi ställde kvar caben i Skänninge igår för de va lite kallt att åka hem... Hoppas innerligt att våran bil är klar snart... så man har en bil även när det är dåligt väder =) men den måste va klar innan maj är slut iaf, för då ska den besiktas så får väl se hur de går...

vid fyra ska jag iaf hämta lillsnuttan... vet inte vad vi ska hitta på riktigt, men något kommer vi nog på iaf =) Hoppas de går fort fram till torsdag iaf, men de ska de nog göra =) på onsdag ska jag till sjukhuset med, o sen till arbetsförmedlingen, o då förhoppningsvis med träffa jenny o jennifer... de var allt för längesedan vi hittade på något ;(

Usch vet inte hur jag ska göra??? faan de kan inte fortsätta som de är nu iaf, de går inte! men jag vill inte va den som "förstör" eller vad man ska säga, men något måste göras för det far liksom illa!!!

Nej nu ska jag bädda sängen o göra mig ordning!

Älskar dig min sambo över allt annat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0