You and Me - Nothing Else Matters

Åhh solen skiner idag! underbart... hoppas det kan få vara så här hela dagen nu!

Igår var jag i Skänninge i stort sett hela dagen, hämtade även lilltjejen när hon slutade skolan... Vi skulle måla gipsfigurer men de gick inget vidare hehe... gjorde iaf en kladdkaka som satt väldigt fint =P o gick åt med kan jag lova!

besöket på vårdcentralen gick bra, men de va nog den märkligaste undersökning jag varit på måste jag säga! hehe... men de gick ju bra till slut iaf...

Idag ska jossan hem till mormor igen :( men de är ju snart måndag igen så är hon tillbaka här igen!
O min man kommer  äntligen hem imorgon med, braaa... för jag saknar honom massor... se vad helgen har för något spännande att komma med... Men något kul ska vi nog kunna hitta på iaf, man kan ju alltid hoppas på fint väder iaf!
Blir väl att vara med "familjen" som vanligt =)

Nu ska jag ta mig en äggmacka... Gött är det!

Sen vidare in till Skänninge där brudarna väntar... o sedan sminkparty senare ikväll sen... se om de finns något kul att beställa! Men de tror jag allt att de gör!

O jag väntar fortfarande... att jag inte ger upp! men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0