Du blir trött, så även jag!!!

Läste en blogg så här på morgonkvisten! att jag inte kan stå för saker o ting??? jävligt lustigt att så fort två stycken har ett "problem" eller det är något tjafs, eller vad fan det nu än är... då är det JAG som måste bli inblandad, jag har sagt det här och jag har gjort det där... o så ska man även hämnas på mig när jag inte gjort något! jävligt märkligt de här måste jag säga! och du säger, nej rättare sagt skriver att jag inte kan stå för vad jag säger, men jag kan väl inte stå för något jag inte sagt??? Prata med Mia oxå, hon var där hela tiden! hon vet hur mycket vi pratade om dig! INGET!!!
DU kom inte på tal en enda jävla gång just då när det påstods att jag sa att du skulle va dum i huvudet! Det finns annat att prata om när man sitter flera stycken och fikar... men men jag skiter i det här nu, jag håller mig utanför o ska inte öppna min mun något mer nu!

Ring inte mer, prata inte med mig mer! lika bra... o de spelar ingen roll längre... får inte ut något av det iaf!

Igår var vi iaf i Skänninge hemma hos mini och ulrick... käka pizza o tittade på Bonde söker fru... (och NEJ vi pratade faktiskt inte om dig då heller) jävla trevlig kväll som snart kommer att göras om... åkte hem vid 9, eller hem och hem, stannade till i Orlunda hos Svärfar, skulle bara säga hej men vi blev visst kvar till kvart i 11 men de gör inget, trevligt som alltid =) ...

Ikväll blir det förhoppningsvis film med Fia och Micke... nya wallander har ju varit ute ett tag nu o den vill jag se!
Pigge och Evelina skulle komma in en sväng med, hämta ett spel o se hur vi bor =) ...

Ska kolla runt lite här, sen ska jag göra mig ordning, ska in till Motala och arbetsförmedligen med Jessie, sen kanske de blir ett varv på stan med =) ...

 ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0