Att det alltid ska va lika svårt med rubriker... ... ...

Fy fan vad glad jag är!!! min allra BÄSTA vän med familj ska flytta till Vadstena! hittade lägenheten på blocket igår och var o tittade på den, fastnade direkt... så fin och mysig! =) synd bara att den inte är ledig förrän första november... men de ska nog gå fort får vi hoppas :D

Helgen har varit jätte bra, ia mathias och leona kom hit i fredas, drack lite, lyssnade på musik och bara pratade, de hade med sig sin stora luftmadrass så de sov över =)
I lördas var våra karlar ute i borghamn o fixade med våran bil... de gick bra tydligen =) ... sen åt vi god mat och tittade på film, baksmällan och bedtime stories... de sov här då med =) Igår tittade vi ju som sagt på lägenheten sen blev det crossåkande... sen hem till oss igen för kvällsmat och film! MYS helg har det varit, helt perfekt...

nu verkar det oxå  som att min mobil är klar, de skickade den från servicen i fredas så jag hoppas den kommer fram till motala idag...så jag åker in dit om en stund för solning och promenad med anna först =) Gött, för de var längesen nu! o blek börjar man bli, men de får man väl vara så här på höstkanten...

Nehe om man skulle ta tag i att försöka plugga lite! svårt är de, men de ska nog lösa sig!
sen förhoppningsvis åka in mot motala, annars får det bli i morgon!

möte i eftermiddag med, men de ska vara det sista som tur är! det är ju inte jätte roligt direkt! men är ju skönt att mötena innan gett framsteg iaf!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0