Motorsågs massakern...

idag blir det ut till svärfar o fortsätta med motorsågen... fixa ved av i stort sett hela garaget, så frysa i vinter lär han absolut inte göra =) ... kanon blir de... kedjan tilll sågen råkade gå av igår, så vi ska åka o fixa en ny sån nu så vi kan fortsätta sen... Ska hämta Ia o Leona vid halv tolv när dagis är klart...

Igår åt vi tonfisk sallad och tittade på nya johan falk filmen... o idag ska vi se andra johan falk filmen o äta tunnbrödsrulle till det =) HELA stora familjen! fan vad jag längtar till 1 december så Ia med familj flyttar hit! ... så underbart ska de bli så de finns inte!

Nej nu måste jag göra mig ordning, Arne hämtar mig om en kvart ungefär o jag har inte kommit ur sängen än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0