svininfluensan?

Fy fan vad jag hatar att vara sjuk! förkyld och hostar!!! var ju inte alls längesen jag var sjuk, mitten på juni typ, o så ska man åka på skiten igen!

precis ätit frukost, väntar på att uppgifterna ska komma in på skolan! ska bara sola en snabbis med anna oxå innan jag drar igång, var jävla skönt att sola igår så känner att jag måste göra det idag med =)
sen ska jag åka till motala en sväng, ska hälsa på jennifer o lämna tillbaka hennes hårddisk som hon så snällt lånade ut, tack gumman!

sen ikväll ska vi till svärfar! kanske grilla korv men beror ju på hur vädret tar sig, de skulle ju fan bli varmt idag men inte då!

vaknade av i morse att de skrapade på våra fönster, de ska ju målas om... o fan vad fint de blev på balkongen =) o jag har faktiskt tänkt att jag ska måla om ytterdörren med, har faktiskt lite vit färg kvar som jag tror räcker =) så de får bli lite senare sen!

nehe nu ska jag gå upp ur sängen, klä på mig lite och sen till solariet ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0