you are the reason ... ... ...

Har haft en underbar helg som vanligt! =)

Fredag, började med att åka in till Skänninge och måla klart i Fias kök! så jävla bra de blev, bilder finns på facebook :D ... köksluckorna är ommålade och väggarna är ommålade... trodde inte ia och jag var så jävla duktiga =) haha...
Sen hem till Vadstena igen för att simma med mamma, jag passade även på att sola lite, sen till systemet för att inhandla lite go dricka till kvällen...
Väntade på att älsk skulle komma hem, gjorde oss ordning och åkte in till Skänninge, där partyt skulle vara! Hade hur kul som helst, o vilka bilder som togs... Haha är nog inte alla som dansar till mora träsk på fester, men de gjorde vi igen, o kul va de =)...

Lördag, vaknade skapligt tidigt, ville inte riktigt resa på mig, kände att jag inte mådde allt för väl... fy fan så bakis... men de kan bero på alla botten upp som en viss Elin körde med hela tiden... usch... satt o myste o kolla lite på tv... sen åkte grabbarna ut till Borghamn och fixade med pickupen och Mathias cross... jag, Ia och Leona åkte hem till oss... Färgade Ias hår, kollade på One Tree Hill och flötade chips och sånt... då mådde man bättre... skönt det... sen skjutsade jag pappa och marie till Borghamn där de skulle på kräftskiva! Sen hem igen och fixade färdigt maten tills grabbarna kom hem, sen blev det nya Wallander filmen o sen sängen...

Söndag, jag åkte in till Ia, för att hjälpa henne lite inför flytten =)  och grabbarna ut och körde cross en sväng, sen fixade vi kaffe o åkte ut till Fivelstad vi med... Sen till Svärfar, var bara meningen att vi skulle fixa ordning crossarna sen åka in till oss... men vi blev kvar där enda till 9 igår kväll, men vad gjorde de... hur trevligt som helst... tvättade våran, mattes och svärfars bil både invändigt och utvändigt, sen fick ia och jag något ryck att göra om hans kök, så de gjorde vi haha, de är något visst med oss o göra ordning kök tror jag :D men fint blir de, o de tyckte alla andra med... Sen åkte vi hem, la oss skapligt, o bara myste o pratade...

Idag, ska strax åka till Orlunda igen, idag ska garaget rivas, ska fylla kärran och åka in till tippen o slänga massa skit... sen åker vi till skänninge arne och jag och hämtar upp ia och leona... så ska de rivas =) ... ska även till ÖB och fixa en vaxduk till hans kök och förhooppningsvis en matta, han ville inte ha ngn, men jag tycker han borde ha de haha...
sen hem o vänta på baby o då ska vi in till Pappa och Marie... de åker till Spanien i morgon o ska va borta 10 dagar, hur ska jag kunna klara mig utan Pappa så länge? inte ens kunna prata med honom? men men, han kommer ju hem med en rosa adidas parfym till mig iaf =) ... o så räddade han våran vecka med, världens bästa pappa kan jag lova!!!

Nej nu har jag inte tid att skriva mera, måste upp o  göra mig ordning sen åka iväg!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! tror ingen orkat läsa så här långt men men... Skriver ju inte för andra egentligen utan mest för mig själv, kul att gå tillbaka o läsa efter ett tag vad man gjort och så...

Over and Out...

min älskling betyder allt för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0