Lite tidsfördriv :)

87 (snabba) frågor

SENASTE

1. Dryck:
CocaCola såklart :)
2. Telefonsamtalet: Pappa
3. SMS: Jooonas
4. Sång du lyssnade på: Den jossan spelar på guitar hero, vet inte vad den heter redigt.
5. Gången du grät: Igår

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger:
Nepp
7. Varit otrogen: Mjo :S
8. Förlorat någon speciell person: Ja det har jag
9. Varit deprimerad: Ja
10. Varit så trött att du somnat sittandes: Inte vad jag vet!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

11.
Rosa
12. svart
13. Blått

I ÅR HAR DU:

16. Lärt känna en ny vän:
Nej
17. Fått ditt hjärta krossat: De kan man väl säga...
18. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja ett antal gånger, gosematta tex :)
19. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja det har jag
20. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag hoppas att jag har det nu!
21. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, de är ju inte ovanligt!
22. Kysst en kompis: Nej de har jag inte...

BLANDAT:

23. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
Nästan alla
24. Hur många barn vill du ha: Ett till att böra med iaf.
25. Har du några husdjur: Ja de vill jag
26. Vill du ändra ditt namn: Ja de vill jag.
27. Vad gjorde du under din förra födelsedag? Hmm, firade här hemma med familjen.
28. Vilken tid vaknade du idag: Kvart över jävla sju. trött!
29. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov :)
30. Någonting som du längtar till: Sommaren
31. Senaste gången du träffade din pappa: Igår, o så kommer han sen oxå :)
32. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: De är mycket saker.
33. Vad lyssnar du på just nu: Ias pappa :)
34. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, de tror jag nog.
35. Vad gör dig irriterad just nu: Ett antal saker, finns en speciellt nu!

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: 
Elin
  38. Stjärntecken: Jungfru
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Katarina skolan och sen St:perskolan.
41. Gymnasie: Platenskolan
42. Högskola: Nej
43. Hårfärg: Brun/lila
44. Långt eller kort: Mitt emellan!
45. Längd: 1.74
46. Vad gillar du gällande dig själv: Hmm, ingenting!
47. Piercings: Öronen, läppen, navelen, tungan.
48. Tattoos: armen, troskanten, benet och svanken.
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

50. Operation:
Har aldrig opererat mig, bara sytt i handen :) 
51. Piercing: örat
52. Tatueringen: armen
53. Bästa vän: Eina-Maria Ia Sällkvist och Nathalie Kvick. <3<3<3
54. Sporten du spelade: Fotboll, handboll.
55. Husdjur: Hamster tror jag, kan varit katt oxå!
56. Vaccination du minns: Stelkrampsprutan
57. Konsert: TAKIDA :)
58. Förälskelse: Hmm, vet inte?
59. Alkohol du drack: Cider

JUST NU:

60. Äter du: 
ingenting
61. Dricker du: CocaCola :)
62. Är du på väg att: gå o röka
63. Lyssnar du på: Fortfarande Ias pappa.
64. Väntar du på: Promenad ...

DIN FRAMTID:

65. Vill du ha barn:
JA
66. Vill du gifta dig: Ja de vill jag!
67. Karriär i åtanke: Undersköterska

HAR DU NÅGONSIN:

68. Kysst en främling: 
Ja de har nog hänt...
69. Gjort något sjukt spontant: Det har väl alla?
70. Tappat glasögon eller linser: Nej.
71. Haft sex på första dejten: Nej
72. Krossat någons hjärta: JAg tror det.
73. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
74. Har du blivit arresterad: Nej det har jag inte
75. Dissat någon: Ja det har jag
76. Gråtit när någon dött: Ja, det är väl klart.
77. Gillat din tjejkompis/killkompis (mer än som vän): Nej det har jag inte!

TROR DU PÅ:

78. Dig själv:
Nej det är jag väldig dålig på
79. Mirakel: Ja de gör jag
80. Kärlek vid första ögonkastet: Ja...
81. Himlen: Ja det gör jag.
82. Tomten: Det vet man aldrig :)
83. Att kyssas på första dejten: Ja de är väl fullt normalt.
84. Änglar: Kanske?


SVARA ÄRLIGT:

85. Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: 
HAHA Nej :)
86. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Klart att de är
87. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0