tjooo

Jaha då var vi inflyttde i huset, och nästan klar med allt... trappa fattas så får gå på en stege till övervåningen än så länge men de funkar, tillochmed zigge tar sig upp och ner hehe... köpt massa nya saker till hemmet har vi gjort, o fint blir det! min man är hur duktig som helt på inredning och fixa o dona!

I kväll blir det jobb, ingen lust alls egentligen bara för att älskling åker och jobbar i morgon bitti och är borta i tio dagar :( Usch de kommer kännas som hundra år men men de ska väl funka... får åka och hälsa på honom lite :)

O i morgon är de sista dagen på sommarschemat, inte en aning om var tiden tagit vägen alltså... så nästa vecka blir det timvikarie igen och så börjar skolan på de med... ska äntligen börja utbilda mig till undersköterska och jag vet att de kommer gå hur bra som helt :D

Nehe göra sig ordning lite då kanske, sen hämta min man o jossan sen vidare till Skänninge för fem timmars jobb

I morgon kommer förhoppningsvis Ia och Leona hem till oss, stannar tills på lördag, som på den gamla goda tiden, ska bara umgås och ha de jävligt roligt som bara vi kan!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0