Idag är det Onsdag!

Hmm! vad konstigt de känns när personer som man trodde hade högre förväntningar om en tror på saker o ting! Besviken och väldigt ledsen... de börjar med att de tas upp saker som hände för två år sen! att man tackade Nej till jobb vissa kvällar, får man inte göra de? när man jobbar hela dagarna, fritid liksom vad är de? umgås med familj o vänner... o sånt ska man få skit för nu! Jaja varsågoda jag orkar inte ens bry mig! Jag vet att alt bara handlar om Avjundsjuka o svartsjuka! för jag har de bra, med världens finaste vänner o världes finaste familj...som jag älskar över allting annat! 

O att jag ska sitta o skicka bilder??? Ja men vi hörs då! jag älskar ju min kropp så jävla mycket o tycker den är så jävla snygg o perfekt! därför skickar jag bilder på mig själv till andra killar när jag har POJKVÄN, SAMBO, och är FÖRLOVAD!!! (fatta ironin med min snygga kropp) jag skäms för helvete för den! ... men men försöka förstöra går ju!

Jaja sluttjatat om de, nu vet jag var folk står i saker o ting, jag klarar mig ändå, deras förlust om man säger så =)

Var i Motala förra Fredagen, umgicks med Jenny, Jennifer, Anna och Micha... helvete vad jag har saknat dom alltså! o nu ska de fan bli ordning på de här o vi ska träffas mkt oftare! Vi gick på stan, fikade, o pratade väldigt mkt, gick hem till Jenny fikade vidare =) o sen gick vi till simhallen o solade! en helt perfekt dag!
sen har jag även varit ute på landet o träffat min vän där <3... alltid lika trevligt! jag är så lyckligt lottad som har dom vännerna jag har! ni är det finaste som finns! Tack för att ni finns i mitt liv!

Idag blir de besiktning IGEN! jävla lambda värdet är antingen för högt eller för lågt, idag är de sista gången annars skiter vi i de, för nu har vi gjort allt som man kan göra för att få ordning å skiten! så bara hålla tummarna idag! Efter de ska vi till Kim o Cicca o fika, Cicca hade köpt burkcola oxå, hehe hon vet vad jag vill ha hon =)

Nej nu ska jag gå till solariet hoppas på att BFF vill följa med oxå =) ... väntar en stund till o ser om hon hör av sig annars går jag själv! sen hem o duscha o greja så ja är klar till 2 när älsk kommer hem!

HEJ SVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0