Ledsen,besviken,arg,deprimerad,glad???

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig... men bra är det inte iaf... o känns inte som om de kommer bli de heller! men men... folk som bara gör en besviken o ledsen är de lika bra att hålla sig ifrån! tycker inte att man beter sig sådär... o de är fler som håller med mig det vet jag! Nätterna är värst, sova går ju absolut inget bra alls... o speciellt inte när sammanboendets telefon ringer hela nätterna... från securitas... de tror att det är någon Ralf som har älsklingens nummer men så är det ju inte! så mellan 1-3 i natt ungefär så har de ringt 5 gånger... 6:e gången svarade jag för då orkade jag inte mer.. hej det är från securitas, är det Ralf jag pratar med??? va fan så manlig röst har jag väl ändå inte??? NEJ det är det inte... då ber jag om ursäkt sa han bara! o de är andra natten den här veckan de ringer... halv 5 ringde de sista gången i tisdags "morse" ...


Hänt saker har de gjort, alla som vet PRECIS hur de ligger till förstår mig! andra inte, går bakom ryggen, smutskastar... gör man så??? hittar på lögner för att förstöra för andra? vissa tycker säkert jag förstör så bra själv, men NEJ det gör jag inte!
Men till slut så hopas jag allt löser sig iaf! jag vet vad jag vill med mitt liv iaf! så är det! ...

Sen vill jag Tacka Sussie o Fia för allt ni gjort för mig nu på sista tiden, pratat med mig, brytt er  o allt! är så otroligt glad att jag har er! ... all kärlek till er <3

Idag ska jag förhoppningsvis in till Motala, hoppas bara på att min Pappa kan komma o hämta mig här ... =) för älsk var ju tvungen att ha bilen... försov oss ju i morse bara för att de ringt hela tiden, vaknade tio över 7 o han börjar 7 inte jätte bra kanske!

Nehe nu ska jag göra mig ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0