Oj då...

Fan vad dålig jag blivit på att skriva blogg! Men jag tror inte jag kommer bli bättre heller... kände bara för att skriva av mig lite!

Nytt år är det... O hoppas att de kommer bli lika bra som 2009... har världens finaste vänner och familj!... jag är timvikarie på hemtjänsten i skänninge... bättre jobb kan man verkligen inte hitta! finaste arbetskamraterna och helt underbara människor att jobba hos!

Nyåret firades ute hos Svärfar i Orlunda... Bästa nyårsafton någonsin o firade ju även ett års förlovning med världens finaste Dhaniel! Det var stora familjen, som är dhaniel, jossan, leona, mathias och Ia och jag... Sen Mats och Jessica, och självklart Arne! Åt god mat, smällde raketer o även en massa alkohol =) ... spelade lite spel, pratade och bara hade det trevligt!
sov även kvar där, 7 personer i hans vardagsrum det var hur mysigt som helst =)...

Julen firade vi hos mamma dagen innan, fick fina julklappar, en fritös bland annat som jag önskat mig, ett present kort på ikea med mera ...
Julafton firade vi hemma hos pappa och marie... även svärfar var med där, kändes jätte bra för man såg verkligen hur mycket Dhaniel uppskattade att ha sin pappa med! där fick vi pengar, en hushållsmaskin och massa annat! Jätte bra jul blev det, med fina julklappar och massa mys!

Men måste faktiskt erkänna att det är väldigt skönt att julen är slut! o snart är även jullovet slut oxå, så man kommer in i alla rutiner o sådär igen!

Det bästa som hänt det här året är ju att min BFF med familj äntligen flyttat in till Vadstena!!! BÄTTRE blir det fan inte... o vi har typ fem minuter mellan varandra oxå =) ... o nu har vi börjat gå ut o gå o sådär med... så allt känns verkligen kanon... =)

Älsklingen är på Gotland... åkte igår o kommer hem på Måndag igen, skönt att det bara blev en kort vecka, efter att ha varit hemma i två och en halv...  men sen är de bara en vecka kvar, o sen blir det semester i fem veckor, skönt som fan! visst de blir jobb i verkstan i Borghamn men det är bara bra, huvudsaken är att han är i hemtrakterna iaf =) ... O efter semestern blir det troligtvis jobb i Örebro... Bästa stället de jobbar på, o där ska vi även åka o hälsa på över en helg =) ... har fixat barnvakt o allt redan faktiskt!

Nej nu ska jag och Ia fortsätta titta på OTH som aldrig annars händer =) ... i morgon är det födelsedagskalas för farmor... smörgåstårta mums =) ... sen blir det promenad som vanligt... har inget annat planerat för helgen, men något hoppas jag på händer, annars går de så jävla långsamt!

Puss och Kram... God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0